9.6.10

Hatırlarsan Eğer Ben Sana Demiştim Lars!.



ben sana 
üçleyemezsin demedim
ikiledin manderlay'la 
evelallah üçlersin de


ben sana 
yabancılaştıramazsın da
demedim hiç
tiyatrovarileştiremezsin de


sen sinemada her şeyi yaptın
dogmalı dogmasız
kalan her şeyi de
eminim yaparsın


ben sana sadece
uçağa binemezsin lars
demiştim
uçağa binemezsin..


5 Kasım 2005 - Kızıltoprak


Son filmi Antichrist'i de gördükten ve allak bullak olduktan sonra imanımı bi güzel tazeledim ki, dahi yönetmenlerden Lars von Trier, geriye 'kalan her şeyi' ama her şeyi -en iyi şekilde- yapacak kudrettedir ve yapmaya da devam edecektir..

(Bu arada Lars'cığım -laf aramızda- henüz tamamlayamadığın o son üçlemeni de bitirirsen iyi olur valla.. En azından beni elaleme karşı mahcup duruma düşürmemiş olursun.. Oldu mu canım?. Hadi bakiim.)

Kendisi hakkında 2005 yılında yazdığım bu şiirimsi şeyi buraya da eklerken; sanırım o uçağa hâlâ binememektedir..
Olsun.. Tek yapamadığı varsın o olsun..