6.10.11

SaçmaSapan :: Bayan Yiyen Dev Gözlük


Şu sıralar kadınların taktığı, neredeyse yüzlerinin tamamını kaplayan gözlükler var ya?.
Bu şey sırf bana mı acayip geliyor yahu!.

Resmen komik yâni.. 
Başka zaman olsa, onu takan kişiye kahkahalarla gülünecek denli..
Tam bir Metin Milli aksesuarı ya da palyaço malzemesi..

Yine o başka zamanlarda, kendisine saatlerce yalvarsak -olmadı- para dahi teklif etsek taktıramayacağımız o objeyi nasıl da rahatça oturtuyor burunlarının üstüne şu dünya güzeli kızlar..

Ey her şeye kâdir moda ilahları!
Lütfen, size saygılarımı sunmama -bir kez daha- izin veriniz..



Önünde Sallanan Pipin Kadar

Koyusu fazla kaçmış Müslümanların, kendilerine yönelik bir numaralı düşman olarak gördükleri Yahudilerle olan en mühim ortak noktasının sünnet -dolayısıyla da- pipi olması Cenab-ı Allah'ın bir hikmeti olsa gerek..

Bir Yahudi'yle, bir Müslüman'ın 'ölümüne' riayet ettiği bu husustan da anlaşılacağı üzre, her iki kavim arasında tam bir 'pipi kardeşliği' söz konusudur aslında..

Bu ortak kurallardan biri de -bildiğiniz üzre- domuz eti yememek..
Bunca küçükbaş, büyükbaş hayvan dururken; havada uçan, denizde yüzen, kümeste eşelenen binbir çeşit protein kaynağı sofraya gelirken, kim bakar Allah'ın haram ettiği hınzıra!?

Bu durumda ve kesinlikle- en kolay ve en iştahla uyulan bir yasaktır ki bu, değil domuz yemek, onun adını anmak bile mekruhtur, cümle rakı sofralarında!

Ezcümle: Belli ki Göklerdeki Efendimiz, "Lan oğlum, birbirinizi yiyip duruyorsunuz, ama ben ikinizin arasında, önünüzde sallanan o şeyciğin ucu kadar bile fark görmüyorum" demek istiyor..

Lâkin kime anlatıyorsun bilâder!




Cumaya Gitmedim Robinson Şahidim

Bana rahatça, hiç ıkınmadan, sıkılmadan, "Niye cumaya gitmiyorsun efendi?" diyen o softaya:

cumaya gitmem ben
o gelir bana
cümle câmiler
neye uğradığını şaşırır..