3.11.2013

Last Vegas


Artık 'kadayıf' kıvamına gelmiş Billy, Paddy, Archie ve Sam, çocukluklarından beri çok yakın dört arkadaştır.

Grubun müzmin bekarı Billy, otuz yaşlarındaki kız arkadaşına evlenme teklif ettiğinde, dört arkadaş hep beraber eğlenmek ve eski günleri yad etmek için Las Vegas’a giderler.

Yaşları umurlarında bile değildir, onlar yaşamlarının altın çağlarındadır.

Ancak oraya vardıklarında, bu 'Günah Şehri’nde pek çok şeyin değiştiğini görecekler ve dostlukları hayal bile edemeyecekleri testlerden geçecektir.


Dan Fogelman’ın senaryosu ile hayata geçen filmin yönetmenliğini Jon Turteltaub üstlenirken, başroldeki dörtlüyü ise Michael Douglas, Robert De Niro, Morgan Freeman ve Kevin Kline canlandırıyor.






Filmin mmknmrtb notu ::

Örneğine Amerikan Sineması'nda çokca rastladığımız- "Hadi ağbi ekibi topluyoruz, aynen eski günlerdeki gibi eğlencenin dibine vuruyoruz" konseptli komedi ağırlıklı filmlerden biri daha..

Hollywood'un dört ünlü olduğu kadar da yaşlı aktörü bir araya gelir ve Las Vegas’a giderler de eğlenmeden dönerler mi?.

Elbette onlar bi güzel eğlendiler, kurtlarını döktüler falan da bir de bana sorun bakalım onların haline bakıp da ben eğlenebildim mi?.

Yanıt, tahmin edeceğiniz üzre pek de olumlu değil dostlar..


Sadece bu dört emminin çocukluklarını gösteren sahnelerle ancak ilginç olabilen bir film  Last Vegas..

Bir de, Michael Douglas'ın gerçek hayattaki kişiliğini de tiye alan esprilerin güzelliğinden bahsedilebilir..

Gerisi tamamen, iki arkadaş arasındaki -çocukluktan beri süregelen- eski bir 'kız davası'na yaslanarak, sıradan bir biçimde ilerlemeye çalışan, en fazla vasat denebilecek bir yapım..

Yine de baştaki gidişattan korktuğum şeyi yapmayıp, 'Hangover'ın yaşlı versiyonu' olmaya pek yeltenmemesi, iyi bi şey elbet..


  2.5 5



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...