5.4.16

Ömrüm: Bir Cem Karaca Öyküsü



Oyuncu ve müzisyen Renan Bilek’in, Eylem Pelit Orkestrası ile birlikte rol aldığı Ömrüm adlı tek kişilik müzikli gösterisi, Cem Karaca’nın unutulmaz eserleri eşliğinde Bir Cem Karaca Öyküsü olarak tiyatro sahnelerinde izleyicilerle buluşuyor!

Aysa Prodüksiyon ve Kolektif Sanat tarafından sahneye konulan Ömrüm, müziğin efsane isimlerinden Cem Karaca’nın doğumundan ölümüne dek eserleri eşliğinde hayatını anlatıyor.

Oyunculuğunun yanında müzisyen kimliğini de gözler önüne seren Renan Bilek’in hem yazarlığını hem de yönetmenliğini üstelendiği tek kişilik gösterisi Ömrüm, yaklaşık 6 aylık bir yazım sürecinden sonra ortaya çıktı.

Renan Bilek, neden böyle bir projeye kalkıştığını şu sözlerle anlatıyor: “Benim Cem ağabeyin adını caddelere verecek, heykelini dikecek gücüm yok. Ben bir sanatçıyım, ustamı ancak, sanatımla anar, işimle yad edebilirim. İşte ben de bunu yapmaya çalıştım. Bir methiye düzmek değil amacım. Olsa olsa, sadece memleketimin ya da bu mükemmel coğrafyanın değil, bence dünyanın en önemli seslerinden biri olan Cem Karaca’nın unutulmamasına bir katkı çabasıdır.”

Basta Eylem Pelit, davulda Mert Türkmen, klavyede Halil İbrahim Işık ve gitarda Evrim Arslan’dan oluşan Eylem Pelit Orkestrası, öykü gereği kronolojik bir akışla yer alan yaklaşık 20 Cem Karaca parçasını, 2 perdelik Ömrüm gösterisinde canlı olarak çalıyor.


Ömrüm, 8 Nisan 2016, Cuma akşamı saat 20:30’da Kadıköy Halk Eğitim Merkezi'nde, 10 Nisan 2016, Pazar akşamı ise saat 18:00’de Trump Kültür ve Gösteri Merkezi’nde izlenebilir. 


Oyuna ait biletler; Biletix ve Kozyatağı Kültür Merkezi gişesinden temin edilebilir.