18.5.16

20. yılını kutlayan 'mor ve ötesi'nden yeni single: Anlatamıyorum



İlk albümünü 1996 yılında çıkaran mor ve ötesi, 20. yılını sürprizlerle kutlamaya hazırlanıyor.

Grup, üç yıllık bir aradan sonra DMC ve Rakun etiketiyle yayımlanan Anlatamıyorum isimli single ile müzikseverlerle buluşuyor.

Rock müziğin en önemli gruplarından mor ve ötesi, 1996 yılında başlayan müzik yolculuğunda bu sene 20. yılını kutluyor.

Anlatamıyorum'un nakaratı, büyük şair Orhan Veli’nin aynı adı taşıyan şiirinden oluşuyor.

Tarkan Gözübüyük prodüktörlüğünde kaydedilip mikslenen şarkının masteringi Grammy ödüllü ses mühendisi Evren Göknar tarafından Los Angeles’ta yapıldı.

mor ve ötesi, single’ın klip çalışmasını yönetmen Serdar Ferit ile gerçekleştirdi.





Çekimleri için İstanbul ve Helsinki’de iki ayrı set kurulan klibin İstanbul ayağında duayen görüntü yönetmeni Uğur İçbak ve grubun ilk iki video klibinin yönetmenliğini de üstlenmiş olan ödüllü sanat yönetmeni Natali Yeres yer alırken, Helsinki çekimlerinin sanat yönetmenliğini ise Finlandiya Devlet Opera ve Balesi’nden Erika Turunen üstlendi.




mor ve ötesi’nin yeni single’ı Anlatamıyorum, bugünden itibaren Türk Telekom Müzik, Youtube, radyolar ve tüm müzik kanalları üzerinden dinleyiciyle buluşuyor.





“ANLATAMIYORUM” KÜNYE

Söz: Orhan Veli & mor ve ötesi
Müzik: mor ve ötesi
Harun Tekin: Vokal, Piyano, Programlama
Burak Güven: Bas Gitar
Kerem Özyeğen: Gitar, Vokal
Kerem Kabadayı: Davul
Ozan Tügen: Programlama, Edit, Geri Vokal
Yaylı Düzenlemesi: Harun Tekin
Viyola: Deniz Doğançay
Çello: Özer Arkun
Klarnet: Toygun Sözen
Prodüktör: Tarkan Gözübüyük
Kayıt: Saygın Atmaca - Babajim
Harun Tekin - Festina Lente
Ozan Tügen - Audiocholic
Miks: Tarkan Gözübüyük & Cihan Barış - Flat
Mastering: Evren Göknar - Capitol Mastering (Los Angeles, ABD)





“ANLATAMIYORUM” ŞARKI SÖZÜ

ne oldu, karıştı her şey
korktun, sözün bir adım geride
şimdi duyuyor musun?
her şey, ama her şey geçer

sakinsin
biraz derdin var
kendi kendine dünyayı ters çevirmişsin
bir şey biliyor musun?
ben doğduğumdan beri hep böyleyim

ne çok şey gizlemişim rüyalarıma
ne kadar çok hüzün yüklü omuzlarımda
bir şey içsem
sorunları çözsem

olur mu?
bir yer var biliyorum
her şeyi söylemek mümkün
epeyce yaklaşmışım, duyuyorum
anlatamıyorum