Bu yıl 6. kez dağıtılan Sinema Bloggerları Ödülleri, yıllardır tiryakisi olduğunuz 'Blogger Piri' mmknmrtb'nin de aralarında bulunduğu 86 aktif üyeden 70'nin katılımıyla gerçekleşen bir oylama sonucu sahiplerini buldu..
Toplam 22 kategoride yılın en iyilerinin -bir de yılın en kötü filminin- seçildiği yarışmanın sıralı tüm listesi:
EN İYİ FİLM
1. Manchester by the Sea (Kenneth Lonergan)
3. Arrival (Denis Villeneuve)
4. Moonlight (Barry Jenkins)
5. Elle (Paul Verhoeven)
6. The Handmaiden (Park Chan-wook)
7. The Salesman (Asghar Farhadi)
8. American Honey (Andrea Arnold)
9. Toni Erdmann (Maren Ade)
10. Sing Street (John Carney)
EN İYİ YÖNETMEN
Damien Chazelle | La La Land
(İkinci: Denis Villeneuve | Arrival)
EN İYİ ERKEK OYUNCU
Casey Affleck | Manchester by the Sea
(İkinci: Jake Gyllenhaal | Nocturnal Animals)
EN İYİ KADIN OYUNCU
Isabelle Huppert | Elle
(İkinci: Natalie Portman | Jackie)
EN İYİ YARDIMCI ERKEK OYUNCU
Michael Shannon | Nocturnal Animals
(İkinci: Ralph Fiennes | A Bigger Splash)
EN İYİ YARDIMCI KADIN OYUNCU
Viola Davis | Fences
(İkinci: Michelle Williams | Manchester by the Sea)
EN İYİ ÖZGÜN SENARYO
Manchester by the Sea | Kenneth Lonergan
(İkinci: The Salesman | Asghar Farhadi)
EN İYİ UYARLAMA SENARYO
Arrival | Eric Heisserer
(İkinci: The Handmaiden | Jong Seo-kyeong, Park Chan-wook)
EN İYİ TOPLU PERFORMANS
Manchester by the Sea
(İkinci: Captain Fantastic)
EN İYİ KURGU
La La Land | Tom Cross
(İkinci: Arrival | Joe Walker)
EN İYİ GÖRÜNTÜ YÖNETİMİ
The Neon Demon | Natasha Braier
(İkinci: La La Land | Linus Sandgren)
EN İYİ PRODÜKSİYON TASARIMI
La La Land | Davis Wasco, Sandy Reynolds-Wasco
(İkinci: The Handmaiden | Ryu Seong-hie)
EN İYİ KOSTÜM TASARIMI
Jackie | Madeline Fontaine
(İkinciler: The Handmaiden | Jo Sang-gyeong & La La Land | Mary Zophres)
EN İYİ FİLM MÜZİĞİ
La La Land | Justin Hurwitz
(İkinci: Nocturnal Animals | Abel Korzeniowski)
EN İYİ MAKYAJ & SAÇ TASARIMI
The Neon Demon
(İkinci: Jackie)
EN İYİ SES
Arrival
(İkinci: La La Land)
EN İYİ GÖRSEL EFEKT
Doctor Strange
(İkinci: Rogue One)
EN İYİ YERLİ FİLM
Kalandar Soğuğu
(İkinci: Tereddüt)
EN İYİ İLK FİLM
The Witch | Robert Eggers
(İkinci: Deadpool | Tim Miller)
EN İYİ ANİMASYON
Kubo and the Two Strings
(İkinci: Zootopia)
EN İYİ BELGESEL
O.J.: Made in America
(İkinci: Fire at Sea)
EN KÖTÜ FİLM
Kolpaçino 3. Devre
(İkinci: Batman v. Superman: Dawn of Justice)