24.7.08

Merhaba



Yaptığı çoğu şeylerden çabucak sıkılan (Maymun iştahlı da diyebilirsiniz.. Doğrusu, manda iştahlıya tercih ederim.) bir adam olarak, blogumda yaptığım bu isim, cisim değişikliği normal olabilir idi.. Ancak, başka nedenlerim de var..

En başta, müsait bi yere blog dikmeye karar verdiğim o gün, hemen uydurmuş olduğum ve mal bulmuş çulsuz gibi kapıp sahiplendiğim 'numanart' -doğrusu- hiç içime sinmiyordu..

Tamam bir adet numan ihtiva etmesi egomu okşuyordu okşamasına ama hepsi o kadar işte..
Yoksa, bütünüyle bana pek yabancı duruyor, -kendim diye demiyorum, tanısanız sizin de göreceğiniz, belki de seveceğiniz- kişiliğime ters bir burnu büyüklüğü çevreye pompalıyordu..
Hem ne o öyle, güzel sanatlar akademisi tabelası gibi, tüm sanatlar benden sorulur havaları..

Evet sonunda karar verdim ve tabelayı da, şablonu da değiştiriverdim..

'Mümkün mertebe' -normalde- kullandığım bir kelimeler bütünü değildir..
Dildeki kullanımının yaygın görüldüğü zamanlara yetişmiş de değilim..
Benden önceki nesiller daha bol kullanırdı büyük ihtimal ama ben rahmetli babamdan bilirim.. ki belki de bu yüzden pek sever, fırsat buldukça, mümkün mertebe kullanmak isterim bu alçakgönüllü ve samimi kibarlığın efendiliğini taşıyan, kulakta hoş bir seda bırakan mümkün mertebeyi..

Her neyse.. Yine mümkün mertebe güzel yazmaya çalıştığım karalamalarımı mümkün mertebe burada yani 'mümkünmertebe' de yayınlamak istiyorum..

Saygılarımla..




1 yorum:

  1. Aa! Bu yazınızı yeni gördüm..
    Aslında mümkün mertebe tüm yazılarınızı kaçırmamaya çalışan biriyimdir.. Demek bu kadar geri gidememişim.. Neyse.. Ben son bir kaç yeni yazınızı okumamıştım.. Şimdi günümüze dönüp okuyuvereyim..

    O değil de, "mümkünmertebe" nin gerçekten isabetli bir karar olduğunu düşünüyorum.

    "Numanart" mı? Allah saklasın.. Bu bloğun adının "Numanart" olduğunu hayal bile edemiyorum.

    YanıtlaSil