13.02.2012

Eşruhumun Eşzamanı :: Lütfen Dikkat Kuantum Sıçrayabilir!


Mesele oldukça derin(!) olduğundan- anladığım kadarıyla, kocası 'eş ruhu' çıkmadığı için ayrılmış çocuklu bir kadın (Aylin Kabasakal) ile karısı 'eş ruhu' çıkmadığı için ayrılmış çocuklu bir adam (Uğur Çavuşoğlu) tanışıp evlenirler..

'Yazık, bâri bunların ruhu eş çıksa.' diye hüzünlenip merak edenleriniz müsterih olsunlar, onların ruhu eş çıkmayacak da kimin çıkacak..

Zira bu iki şanslı ruh, Kuantum Düşünce Tekniği uygulayan bir dernekte tanışmış ve orada ilk göz göze gelip de tokalaştıkları anda ortaya öylesine müthiş bir enerji çıkmıştır ki, derneğin de içinde bulunduğu koca apartman, o andan itibaren şehrin elektrik şebekesinden ayrılarak tam bir ay boyunca bu tertemiz Toka Enerjisi'ni kullanmıştır.. desem, en fazla birazcık abartmış olurum valla..


Ayrıca unutmadan, -ruh eşinizi bulsanız bile- o enerji patlaması için siz fazla heveslenmeyin bence..
Çünkü, oradaki 'Kuantum Sıçraması' (Hah! Üstünüze afiyet, bi de böyle bir şey var!) öyle kolayca gerçekleştirilecek bir durum değildir..


Taraflardan âdem kişi, bu yolda kitaplar yazmış, konferanslar vermiş, ulemâdan biriyken; hatun kişi de, hocasının/kocasının yolunda azimle ilerleyen -allahı var!- hoş bir bayandır..

Yine de, ruhlar eş oldu diye işler o kadar da kolay ilerlemez..
Zira elde, anlatılacak bir hikaye de olmayınca, evlilik öncesindeki koskoca boşluğu doldurmak, filmin metrajını tutturmak için, anlamsız dargınlıklar yaratılır, şarkılı türkülü konferanslar, meditasyonlar, âyinler düzenlenir; hipnoz mârifetiyle de çiftimizi -muhtemelen Kızılderili oldukları- önceki yaşantılarına gidiş-dönüş seansları tertip edilir falan..


Bu arada, 'Ben bu kuantumdur, tekniktir, sıçramadır, falandır hiç anlamam; artık filmi izleyince öğrenirim.' diye düşünenler, hiç boşuna heveslenmesin, filmin kesinlikle böyle bir niyeti ya da derdi yok!

Neyse bu filme bu kadar yazı bile fazla.. (Bir zamanlar, böylesi filmler hakkında nice sayfalar tükettik de n'oldu sanki! Zaman israf etmekten ve işaret parmağı yormaktan başka.)

Netice olarak, Türkiye'nin ilk 'Kuantum Filmi'ni -vazifem icâbı- izlemek zorunda kaldım.. Yetkililerden çok reca ediyorum ki bir ikincisini -sinemamız kaldırsa bile- benim bu bünye kaldıramaz..
Bu da bi can, yazıktır!


  0.5 / 5



Yönetmen: R. Şanal Günseli
Senaryo: R. Şanal Günseli, Işık Elçi
Oyuncular: Uğur Çavuşoğlu, Aylin Kabasakal, Musa Uzunlar
Yapım: Türkiye, 2012


Hiç yorum yok: