24.2.13

Oscar :: Numan Serteli'nin Seçimi



Oscar'ları kapışmaya az kaldı ya..
Her yıl olduğu gibi, mümtaz yazarınızdan tahmin istemleri de yine yoğunlaştı..

Yok, tahmin yapmayan tek önemli eleştirmen ben kalmışım da, ben olmadan sağlıklı bir sonuca varamıyorlarmış da bilmem ne..

Her yıl olduğu gibi yine tersledim bunları tabii: Yahu neden beni anlamamakta ısrar ediyorsunuz; sizin bu yere göğe sığdıramadığınız Oscar'ın benim gözümdeki değeri, ailenizin bir numaralı sinema blogu olan 'mümkünmertebe'nin, her yılın sonunda verdiği 'serteli ödülleri'nden dahi sonra gelir..
Bitti!.



Gelgelelim dinleyen kim..
Israr üstüne ısrar..
Sırf onlardan kurtulmak, kafamı dinlemek için, bazı dallardaki adaylardan seçtiğim favorilerimi yazayım diyorum..

Yalnız dikkat..
Oscar jürisinin seviyesine inerek, bir tahminde bulunmuyorum; onların lütfedip de gösterdikleri adaylardan kendi seçimimi yapıyorum..

İşte budur:




En İyi Film: Django Unchained  (Zincirsiz)

En İyi Yönetmen: Ang Lee / Life of Pi

En İyi Erkek Oyuncu: Joaquin Phoenix / The Master

En İyi Kadın Oyuncu: Jennifer Lawrence / Silver Linings Playbook

En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu: Christoph Waltz / Django Unchained

En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu: Anne Hathaway / Les Misérables

En İyi Uyarlama Senaryo: Beasts of the Southern Wild

En İyi Özgün Senaryo: Django Unchained

En İyi Animasyon Film: Brave  (Cesur)

Yabancı Dildeki En iyi Film: En Kongelig Affære  (Yasak Aşk)