26.12.16

'Passengers / Uzay Yolcuları' 13 Ocak'ta sinemalarda!.



Jennifer Lawrence (Aurora) ve Chris Pratt (Jim) başka bir gezene doğru 120 yıllık bir yolculuğa çıkmışken uyuma kapsülleri tarafından 90 yıl erken uyandırılan iki yabancının hikayesini konu alan heyecan verici bir aksiyon-gerilimle karşınızda.

Jim ve Aurora, parçalanmanın eşiğine gelerek insanlık tarihinin en büyük kitlesel göçüne katılmış yolcuların hayatlarını tehlikeye atan uzay gemisindeki arızanın ardında yatan sırrı araştırmaya mecbur kalırlar.

Columbia Pictures; LStar Capital, Village Roadshow Pictures ve Wanda Pictures işbirliğiyle, bir Original Film-Company Films-Start Motion Pictures yapımı olan Morten Tyldum filmi Passengers/Uzay Yolcuları'nı sunar.

Başrollerini Jennifer Lawrence, Chris Pratt, Michael Sheen, Laurence Fishburne ve Andy Garcia’nın paylaştığı filmi Jon Spaihts yazdı, Morten Tyldum yönetti.

Passengers/Uzay Yolcuları'nın yapımcılığını Neal H. Moritz, Stephen Hamel, Michael Maher, ve Ori Marmur; yönetici yapımcılığını ise David Householter, Ben Browning, Jon Spaihts, Bruce Berman, Greg Basser, Ben Waisbren ve Lynwood Spinks gerçekleştirdi.

Filmin görüntü yönetimi ASC ve AMC üyesi Rodrigo Prieto’nun, yapım tasarımı Guy Hendrix Dyas’ın, kurgusu ACE’den Maryann Brandon’ın, kostüm tasarımı Jany Temime’ın, müziği ise Thomas Newman’ın imzasını taşıyor.











Passengers / Uzay Yolcuları, 13 Ocak 2017’de 2D, 3D, Türkçe Dublaj ve Türkçe Altyazı seçenekleriyle sinemalarda..